Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

infinity

Av sneckan - 3 juni 2009 19:18

De senaste dagarna har jag inte ätit mycket alls. Iförrgår blev det (onödigt) mycket juice och igår blev det ett stoooort äpple som jag inte orkade äta upp. Det tyckte jag var mycket bra så därför ska jag ha ett idag också! vågen bara jävlas med mig, litar inte på den. Måttbandet kan man lita på!

 Är frisk nu btw... om nån läser. Har gått väldigt länge på stan idag. Sa till mig själv att inte shoppa upp alla pengar jag fick av pappa igår men jag råkade. Stackars paps. Denna veckan kommer förresten bli rolig med studentfester och sånt där. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sneckan - 23 juni 2009 11:02

www.minisolsken.blogg.se   är min nya blogg. för jag har enorma problem med bloggagratis, som inte ens låter en länka.  ...

Av sneckan - 23 juni 2009 10:28

Läste en kommentar där de flesta kalorier från alkohol gick åt att hålla kroppen varm. Nu när jag tänker efter så är nog det riktigt jävla logiskt. Och plus att man rör sig jävligt mycket på fester och så, så man bränner nog bort en rejäl majoritet a...

Av sneckan - 16 juni 2009 10:50

idag trodde jag att min kropp skulle lägga av. Jag och en kompis satt uppe hela natten och när han åkt skulle jag bara in i köket och göra en kopp te när mitt hjärta helt plötsligt slog skithårt, benen började skaka och det var som om de var gjorda a...

Av sneckan - 15 juni 2009 11:38

tralalalal. igår blev en fastedag fast jag inte bestämt det. bara automatiskt undvek mat :D såhär ska jag fortsätta! när jag tänker på mat nu så blir jag faktiskt lite illamående. alltså tänk... det är så tungt liksom, så jobbigt.   idag ska jag ut ...

Av sneckan - 13 juni 2009 21:42

det finns ett forum jag en gång i tiden var aktiv på. borde bli det igen.   Ja, som jag skrev i förra inlägget har min syster haft födelsedagsmiddag. Ni kan ju tänka er hur jag känner mig nu :(   I min familj är det såhär att man kan skippa ALLA mål...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards