Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

ett, två, tre

Av sneckan - 15 juni 2009 11:38

tralalalal. igår blev en fastedag fast jag inte bestämt det. bara automatiskt undvek mat :D såhär ska jag fortsätta! när jag tänker på mat nu så blir jag faktiskt lite illamående. alltså tänk... det är så tungt liksom, så jobbigt.


idag ska jag ut och shoppa och ikväll blir det grillfest, men jag ska verkligen inte äta en jävla flintastek eller något annat vidrigt!! men jag kanske dricker.

Blä. Tänk om man skulle ta och fylla upp all alkohol jag druckit på senaste tid som i "supersize vs. super skinny" med maten.fan vad äckligt det skulle vara!! men man tänker ju inte på det för stunden. Jag gör såhäratt när jag vet att jag ska iväg och eventuellt dricka äter jag ingenting, så slipper jag dricka så mycket också PLUS att jag inte spyr heller. Och jag har tänkt att om man inte dricker så mycket och liksom dansar och har sig så borde det jämna ut sig rätt fint. Jag har i alla fall aldrig sett att jag gått upp på vågen efter en utekväll snarare tvärtom (eller så står den stilla) och detär väl en viss huvudsak. tycker jag. ha det!

 
 
Ingen bild

november

17 juni 2009 20:58

jag har hört att de flesta kalorierna från alkohol går att hålla kroppen varm på någon vänster. så oroa dig inte :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sneckan - 23 juni 2009 11:02

www.minisolsken.blogg.se   är min nya blogg. för jag har enorma problem med bloggagratis, som inte ens låter en länka.  ...

Av sneckan - 23 juni 2009 10:28

Läste en kommentar där de flesta kalorier från alkohol gick åt att hålla kroppen varm. Nu när jag tänker efter så är nog det riktigt jävla logiskt. Och plus att man rör sig jävligt mycket på fester och så, så man bränner nog bort en rejäl majoritet a...

Av sneckan - 16 juni 2009 10:50

idag trodde jag att min kropp skulle lägga av. Jag och en kompis satt uppe hela natten och när han åkt skulle jag bara in i köket och göra en kopp te när mitt hjärta helt plötsligt slog skithårt, benen började skaka och det var som om de var gjorda a...

Av sneckan - 13 juni 2009 21:42

det finns ett forum jag en gång i tiden var aktiv på. borde bli det igen.   Ja, som jag skrev i förra inlägget har min syster haft födelsedagsmiddag. Ni kan ju tänka er hur jag känner mig nu :(   I min familj är det såhär att man kan skippa ALLA mål...

Av sneckan - 13 juni 2009 12:09

Idag fyller min syster år, så en massa släktingar kommer hit och det kommer bli ett rent helvete, måste liksom äta då och det är ingen smal-mat hon valt precis. Nej, nej... pizza och chokladtårta. Chips och godis som snacks. Ååååh!!!! Dessa dagar har...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards