Alla inlägg den 10 juni 2009

Av sneckan - 10 juni 2009 21:35

dagens matintag: nektarin, 2 koppar kaffe, 3 skedar chili sin carne. faktiskt nöjd. tänker dricka en kopp kaffe till kanske. ibland pallar jag inte vänta på kaffekokaren. men jag är verkligen sugen på en kopp nu alltså.

Av sneckan - 10 juni 2009 17:54

hej hopp gummisnopp. Jag förstår inte hur jag lyckas spendera så mycket pengar som jag gör. Det är som om jag undermedvetet suddar ut sista siffran när jag kollar på priser i butiker. I alla fall. Har gått på stan med en kompis idag  (det är riktigt kallt ute, blåsigt och allmänt tråkigt väder ute. tror dessutom det började regna innan när jag befann mig på balkongen och skulle röka) det jag fick med mig hem var följande: leggins, hårfärg, taveldukar, massa akrylfärg och några nya penslar. det här kalaset gick på ca. 600 spänn, det kan man inte tro, men det gjorde det.


men det är sjukt grymt att måla. jag älskar det och distraction nr.1 alltså! Man kommer liksom in i sin lilla fantasivärld med alla möjliga färger och mönster medan man målar och lyssnar på msuik... älskar det! har alltid varit en såndär kreativ människa liksom min mamma. lite grymt att sånt går i arv. äs också faktiskt, stämmer helt.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards