Alla inlägg den 16 maj 2009

hej

Av sneckan - 16 maj 2009 11:25

Jag måste säga att denna vecka gått GRYMT BRA (bortsett från vad jag nu skrev i första inlägget) har inte ätit mycket och när jag ätit kunnat kontrollera mig och sedan gå och lägga mig på en någorlunda tom mage, vilket har varit otrooooooligt skönt! Jag sover så jävla mycket bättre då, vaknar upp och är fortfarande enormt trött vilket bara är mysigt. Har tagit varje "bränna extra kalorier"-tillfälle i akt, passat på att cykla till och från skolan istälelt för att ta buss och märker redan skillnad. Benen på bröstkorgen börjar komma fram igen. Och ni vet när man spänner armarna och det liksom blir ett "mellanrum" (eller whatever) - mitt blir bara mer & mer! :)


Idag vet jag inte vad jag ska ta som middag. Men är väldigt inne på att kanske äta ett ägg. ikväll alltså. fast det kanske man borde göra nu för jag ska ut på stan sen och äter man något så proteinrikt på morgonen bränner man 50-60% mer kalorier under dagen (dr. oz från oprah påstår det ;P) men jag är verkligen inte sugen på något. så jag skiter i det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards