Alla inlägg den 20 maj 2009

Av sneckan - 20 maj 2009 20:06

jag har idag tagit en powerwalk på 2h, träffat en kompis på stan cyklat/gått runt, cyklade hem - tar ca. 30 minuter och precis ätit 4-5skedar spenat. Jag har verkligen ingen aptit, den är som bortflugen sedan länge ;) och att spenat (vilket jag nyss kommit på) smakar vatten/sjögräs/gräsmätta/whatever gör inte saken bättre. Jag sörplar hellre på en kopp kaffe :D


i morgon är det ju röd dag också! soooooooooooooooovmorgon. aaaaaaaaah! och fredag = klämdag = LÅNGHELG! i like. puss

.

Av sneckan - 20 maj 2009 14:21

kanske är mysigt med lite smalspiration (håhå - jag är så fyndig)



Av sneckan - 20 maj 2009 14:12

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge. Men jag kan tala om att allting går väldigt bra :D


mer mer mer mer mer ben ben ben ben ben kommer fram. Höftbenen och benen på bröstkorgen gillar jag mest :) men har fortfarande något kg kvar till delmål nr. 1. Nu är jag på väg ur deppen (som kommer titt som tätt, har en speciell diagnos) och (kommer aldrig säga detta när jag är deppig) är glad för den hjälper till otroligt mycket på viktfronten. Tur att man inte har någon aptit för man kan inte heller röra sig så mycket och hade man ätit då... ja jävlar! usch!! men nu är det inte så :P


nu ska jag ut & powerwalka för att hämta min cykel, köpa cigaretter och cykla hem. Jag ska städa mitt rumoch lite annat sen också.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards